KeMbALi....

05 Januari 2011

assalamualaikum semua..
selamat berjumpa kembali dalam program
"suke hati ape aku nak tulis"..
masih ingat saya??
haha
macam pengacara pulok.. kuang3x

waa..
lame dah tak menari atas papan kekunci ni (jari cakap)
maaf kepada kawan2 yang menanti post terbaru dr saya..
tu pn kalau menantilah..
kalau tak takpe..
maaf atas kemalasan yang melanda diri ini
ditambah pulak dengan kerja-kerja yang perlu disiapkan segera..

Alhamdulillah,
bersyukur kita ke hadrat Ilahi
atas segala nikmat yang telah diberi
dan
memberi kekuatan untuk menekan papan2 kecil di laptopku ini.

yang sebenarnye..
macam-macam saya nak tulis kat sini
sampai tak tahu nak tulis yang mana satu..
bagi cadangan sikit
nak tulis tentang ape dulu?? hoho

oh ye!!!!
buat Suriati Binti Khormain,
saya akan jawab apa yang anda tag bulan lepas kot..
ha3
maaf sebab lewat sangat2

baiklah..
semester baru dah bermula
kelas dah penuh dengan para pelajar
kereta motor semakin penuh di KHAR
sebab aku dok kat sane.
wifi semakin lembab
(rindu wifi time cuti hari 2.. hu3)
tapi

hari ini dah hari ke 4
bermula dengan kelas Prinsip PTV
kemudian dengan kelas seni rekaan fesyen
satu jam kemudian
kelas E.C yang dibatalkan sebab pensyarah tak sihat..
berGUMBIRA di dalam kelas pembangunan Sahsiah.
bergelak ketawa
sempat warming up lagi.. ha3

semoga dengan kehadiran semester ini akan memberiku
 menimba ilmu dan pengalaman
dalam mencari serta memahami
erti hidup di muka bumi Allah ini..

SEKARANG!!
tibalah masanya yang dijanjikan.. ha3
saya nak menjawab soalan2 yang diajukan oleh cik Suriati binti Khormain..
satu team mase kuprex 1
UNIONE!! HOHO
dah sedia>>
ok..

1. apakah status anda ?
mmm.. duda anak satu.. hahaha ngarut je,,
saya ni dimiliki oleh papa & mama tersayang saya
masih menjadi abang kepada adik2
dan menjadi adik kepada kakak
menjadi cucu kepada atuk dan nenek
menjadi anak sedara kepada pak n mak sedara
menjadi pak ngah buat anak2 sedara
menjadi tokngah buat cucu2 sedara
(tua dah aku ni.. hoho)
jawab x soalan..??
lalalllalaala

 
2. ceritakan tentang diri anda .
nama saya MOHD KAMAL BIN RAHMAT
lahir pada 28 RAMADHAN 1910H
tempat lahir dalam rumah tokwan kat KUPANG ,BALING, KEDAH
mmm... nk tau apa lagi??
hahaa
pergi ke bilik kuliah dengan menunggang motosikal YAMAHA LAGENDA ..
nk pinjam??
bleh je.. InsyaAllah
tu je kot,, xtau nk bgtau pe lagi dah.. ha3


 
3. ceritakn tentang blog anda ?
blog sy??
name die MUSAFIR
sebab kita di dunia ni kena sentiasa mengembara  mncari ilmu dan amalkan bagi hadapi hidup di dunia n di akhirat kelak.
blog sy ni bru je ade 5 kot kalau x silap post yang di tulis..
ha3
tu je kot..
4. apa pandangan anda tentang dunia blog ?
bagus!!
majulah sukan bola tampar untuk KHAR..
hahahaha
.....lom ting tong!!
buzz!
5. nasihat anda kepada rakan-rakan blogger yang baru ?
nasihatnye ialah kpd yg baru ade blog mcm sy ni, rjin2lah tulis ye
jgn jdi mcm saya
haha
insyaAllah
sama-sama kita berubah
lpas ni sy akan tingktkan kerajinan saya dlm mnulis blog ni
kalau diberikan kelapangan
 he3
:)
6. keunikan pada blog anda ?
keunikannye adalah mmm... arrr..
agak2 ape ek?
entah
jap nk kol mak jap
mak watpe 2?
chat?
rindu mak.. :)

 
7. sampai bila anda akan menulis blog dan impian anda terhadap blog ?
ali kucing a.k.a alleycat  cakap hinggu akhir nnti...
jadi??



sekadar ini yang saya merajinkan diri utk menulis pada pkl 3.50 pagi ni
sambil berchatting dengan abg abu handhalah..
abg abu!! tdo.. esok de klas pagi..
ha3

sebelum kata melabuhkan bicara
sebelum jari berhenti beraksi
sama2 insafi diri..
hidup ini cuma sekali..

p/s : Tahniah buat adindaku, MOHD FAIQ BIN RAHMAT..
slamat menjalani kehidupan di MAKTAB MAHMUD
abangmu ini syg padamu
doaku sentiasa bersama sama denganmu.
belajar rajin2..

sekian, salam mesra
salam sayang
:)


  



1 ulasan:

dendileon diary berkata...

ske part abgmu in syg pdmu!!
i'm touching..huhu
terpk lak nk abg cm kmu..hehe

Design of Open Media | Source: Natural Blogger Template Download Created simple by Wedding Cards Singapore.