LRT, buku & sEluAr

24 April 2011


Assalamualaikum semua
tanggal pada 23 april 2011
dengan ini telah menjadi saksi
bahawa
saya dah pergi PESTA BUKU yg macam kat banner atas 2
best woooooooooooooooooooooo!! ha3
pesta 2 buat dkat PWTC sebelah THE MALL sebelah THE LEGEND HOTEL sebelah NEW PACIFIC HOTEL.
sepanjang perjalanan ke sana, 
macam2 dah jadi.
hahahaha
anda nak tau ape yg jadi?
nak tahu benda yang lucu dan sedih?
jangan alihkan siaran & televisyen anda skali ke tempat lain.


CERITA 1: LRT

dari 'bandar ilmu' TANJONG MALIM, kami naik bas ke hentian puduraya yang baru siap..
bleh tahan, lawala jugak.. he3
oh ye, sebelum naik bas 2, kami berempat rancang nak pergi,
aku, abg abu, ilham dan hafiz(abah).
tp
kami pergi bertiga je sebab abah x angkat2 bila kami kol..
bila bas nk gerak, baru dia kata baru keluar dari tandas.
jadi kami suruh shamim tolong hantar hafiz pi naik bas kt stesen bas tnjg malim,
tengok2 bas 2 xpi ke stesen bas, trus laju menuju ke KL.
jadi,
abah pun tertinggallah bas..
MAAFKAN KAMI ABAH.. HU3
xpe2 nnti kte pi lg ek..

lpas lebih sejam naik bas, kmi pun tunggu konco2 abg abu di Hentian puduraya sebelum naik LRT ke PWTC.
disebabkan dah lewat, kami pn bli tiket lalu terus tunggu LRT dengan KOMFIDENNYE tanpa tengok peta yang telah disediakan.
MAKA
bila dah naik, baru perasan silap naik LRT,
jadi 
kena tukar LRT lain.

p/s: sila tengok peta yang telah disediakan oleh pihak LRT :) ha3



CERITA 2: BUKU






ni la 2 buah buku yang telah saya beli
hahaha
tercapai gak hasrat
masa nak cari buku ni, alhamdulillah x amik banyak masa 
tp
masa nk cari buku ni,

punyela susah.. 
sebab ramai sangat kt booth PTS masa 2
tapi pape pun dapat gak la..
thankx abg abu handhalah atas hadiah hari lahir ni..
saya sayaaaaaaaaaaang kamu krana ALLAH TAALA

p/s: sape nk pinjam? rm1 sehari.. boleh? haha


CERITA 3 : SELUAR

masa kt pesta buku tu, kami masuk ke bilik johor, 
pastu terkejut bila tengok masa tu adik ADI PUTRA bagi ceramah tentang matematik..
kami pun ddukla dengar sekali.
sempatla rakam sikit masa dia bermain dengan nombor & berpuisi
perrghh.. memang best
semoga ALLAH pelihara & tambah ilmunya.

cerita tentang seluar ni,
mmm...
macam ni
urmm..
masa tengah khusyuk rakam adi putra,
kaki rasa penat, jadi saya pun dudukla sebab ade kerusi kosong.
masa nak duduk tu,
poket seluar tersangkut di kerusi,
MAKA
terdengarla bunyi kain terkoyak
prakkkkkkkkkkkk!!!
saya pun gagau r kt poket..
YA ALLAH, TERKOYAK
huhu
ingatkan sikit,
besar gak r
 huhu

disebabkan nak solat zohor,
saya dan ilham pi beli seluar baru kt THE MALL
ade orang perasan sy pakai seluAr lain.. ha3


CERITA 4

bila dah selesai semua,
kami pun balik naik KTM KOMUTER dr putra ke tnjong malim
alhamdulillah selamat semua.
pkl 6.30 kot sampai


ALHAMDULILLAH
saya rasa yang tu saja kot yang saya dapat tulis buat kali ni
pengalaman best ni.. ha3
tapi yang kurang best bila shamim, hafiz, husairi tak boleh nak ikot atas sebab2 tertentu
buat abang abu, trima kasih atas buku 2, trima kasih belanja makan, trima kasih bawak jalan-jalan
nanti saya akan rindukan saat ni bila abang abu xda kt UPSI ni
huhu

k.lah
esok ade exam ni..
baguskan perangai..?? ha3
doakan saya dapat jawab dengan tenang dan semua jawapan tu betul.. amin
hihi

semoga bertemu kembali pada masa akan datang.
tunggu post saya yang seterusnya.
ha3( smoga sy jadi rajin tulis)
assalamualaikum
selamat pagi semuaaaaaaa.


1.03am
25 april 2011
rumah 2.9.10 bilik 3
KHAR, UPSI




0 ulasan:

Design of Open Media | Source: Natural Blogger Template Download Created simple by Wedding Cards Singapore.